Klacht: Tas kapot

op 19 juni 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 6 weken geleden een tas gekocht bij het Kruidvat filiaal in Rijen. Deze is nu al rijp voor de vuilnisbak. De rits is kapot en de stof laat los. Erg slechte kwaliteit. Ik was er mee terug gegaan, maar heb helaas het bonnetje niet meer. Wel hangt het prijskaartje er nog aan in de binnenkant. En heb ik eventueel een bankafschrift. Maar hier namen ze geen genoegen mee.

Gewenste Oplossing:

Geld terug of nieuwe tas uitzoeken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Miriam56