Klacht: tarieven internet buiten bundel

op 19 juli 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De tarieven buiten de bundel voor internet zijn exorbitant hoog. Reden om weg te gaan bij deze provider!
15 cent p/MB

Gewenste Oplossing:

bundel aanpassing zou binnen de abonnements-maand mogelijk moeten zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 19 juli 2017 om 13:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte wvanasbeck

Vervelend om te horen dat u de buiten de bundel kosten een reden is om uw abonnement bij ons op te zeggen.

Door de mogelijkheid om bij ons een plafond in te stellen is het te voorkomen dat u buiten de bundel kosten maakt.

Een bundel wijziging kunt u elke maand doorvoeren, omhoog of omlaag zoals u wenst, echter gaat de wijziging niet per direct in maar meestal op de eerste dag van de nieuwe maand.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Met vriendelijke groet,
Leon
Simpel.

Heeft op 19 juli 2017 om 13:52 geantwoord

dit wist ik al, maar het gaat mij erom dat ik een bundel verhoging meteen wil invoeren. Dat kan bij jullie concurrenten wel.

Alle klachten die gemeld zijn door wvanasbeck