Klacht: tapijt niet goed gemeten

op 09 december 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had tapijt besteld en zeil.toen ze het kwamen leggen
bleek de maat van mijn tapijt niet te kloppen,de maat van mijn eetkamertapijt was te kort nu heb ik dus een naad, ik moest totaal aan vloerbedeking 10 meter hebben en kreeg er 4, ben terug naar de winkel geweest en daar werd me gezegd dat het mij eigen schuld was, had ik maar beter de bon moeten controleren,en ook al had ik een briefje waar ik de maten had opgeschreven en aan de verkoper gegeven,het is mijn fout compensatie kreeg ik niet,en toen ik zei dat mijn zus haar bestelling ook niet meer moest, zei de verkoper dat het hem niet intresseerde,ben gelijk naar karpetland gegaan,die snapte wel mijn maten en kreeg een hele goede service,voor mij nooit meer leen bakker!!!

Gewenste Oplossing:

Ik wil een vergoeding,ik heb er heel lang voor gespaard,heb 4 maanden op een betonvloer gezeten,ik was zo blij dat ik eindelijk tapijt kon kopen en nu heb ik een tapijt met een naad en in de woonkamer een heel ander tapijt andere kleur en samenstelling omdat ik die ergens anders moest kopen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht babs 1234

9 maanden geleden - Haha na drie jaar heeft leen bakker de klacht in behandeling genomen!!! Vraag mij af hoelang gaat het antwoord dan wel niet duren?goed voor het tv progamma kan niet waar zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Leen Bakker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Leen Bakker

Heeft op 25 augustus 2016 om 07:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Salverda,

Zoals gezegd zijn wij pas sinds enkele weken actief op Klacht.nl, mede omdat wij de Klantenservice organisatiebreed en op zoveel mogelijk kanalen willen bieden.

Wat ik u wil bieden is een waardebon van € 20,00 om een nieuwe ervaring bij Leen Bakker op te doen.

Met vriendelijke groet,

Marco Houthuijzen
Hoofd Klantenservice
Leen Bakker Nederland B.V.

Heeft op 25 augustus 2016 om 09:25 geantwoord

Voor €20,-euro een waardebon?na drie jaar wachten?noem mij iets wat je voor €20,-euro bij jullie kan kopen?

Alle klachten die gemeld zijn door babs 1234