Klacht: tandendoosjes

op 23 februari 2018 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupdeal

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 24 februari 2018 om 16:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag Xavier,

Wij hebben uw e-mail inmiddels beantwoord. Om daar nog op terug te komen, de tandendoosjes worden 28-02-2018 verzonden per brievenbuspost. Binnen enkele dagen zal het pakketje dan bij je bezorgd worden.

Wij hebben veel verschillende producten in de aanbieding op onze website, die vaak een verschillende levertermijn hebben. Dit staat altijd per product vermeld onder de voorwaarden (op de pagina van het product zelf). In dit geval stond er dat bij de aankoop van de tandendoosjes dat deze binnen 9 werkdagen zouden worden verzonden.

Wij wensen u alvast veel plezier met deze bestelling!

Met vriendelijke groet,

Team GroupDeal

Alle klachten die gemeld zijn door Neefs