Klacht: overlast van boven buur vrouw

mozahidi op 03 april 2017 over Talis in de categorie Woningcorporaties

ik heb overlast van boven buur vrouw sinds einde 2014 heel vaak politie gebeld talis gebeld social wijk team ik een mj entje tegen haar en haar twee dochters haar ex en nog andre twee mannen die bj haar hebben gwoont plus die die mensen die bj haar komen bezoek ik heb angeft bj de de poltie gedaan in febr 2015 door die mensen heb ik 6manden in ggz oost brabant gezten en nu ben ik weer dat verkert gaat lopen wont 24-4 ik was beetje doorgedraait heb ik alle ramen van de woning kapot geslagen ik heb heel veel spijt van dat ik heb gedaan maar toen kan ik mj niet inhouden ik ben in week weg afklopen zaterdaag rond 21.30uur thuis half uur later begoon zij weer gek te doen en mensen bj haar boven van de woon kamp en paar keer auto buiten scheuren zondaag avond rond 18uur weer gek doen met de hond vam morgen om 7.30uur weer zelfe 9.05uur en 13.30uur weer zelfde ik bel de wijk agent en wijk behderder en de poltite niet meer en ik poltie denk meer dan 150keer gebeld willen niks doen willen tot ik helmaal door draai en die vrouw dood maak of zelf einde aan mj leven maak

waaneer ik niet meer ben

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Talis

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Talis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door