Klacht: Slechte service Taft Schoenen Amstelveen

op 26 juni 2012 over Taft Schoenen in de categorie Schoenenwinkels

Ik heb een paar schoenen gekocht bij Taft in Amstelveen. Zodra je echter wat langer op de schoenen loopt, worden door de schoenen langzaam je sokken uitgetrokken. Ik ben daarom met de schoenen naar Taft terug gegaan en heb om een oplossing gevraagd. Volgens Taft kon het echter niet aan de schoenen liggen en was het dus mijn probleem.
Aangezien Taft het probleem niet wilde/kon oplossen heb ik de koop schriftelijk ontbonden en mijn geld terug gevraagd. Ook hier is Taft niet op ingegaan. Aangezien ik geen zin heb ik een rechtzaak, heb ik het er maar bij laten zitten en zelf geprobeerd het probleem op te lossen. Wat bleek ? De vleug van de bonten inlegzooltjes lag de verkeerde kant op, wat het probleem veroorzaakte. Door er andere inloozooltjes in te plaatsen heb ik het probleem dus zelf opgelost. Waarmee is bewezen dat het uiteraard wel aan de schoenen lag.

Voor mij is er geen oplossing meer nodig. Ik ben alleen ontzettend teleurgesteld in de service van Taft en zal er nooit meer iets kopen. En ik vind het belangrijk andere consumenten hiervoor te waarschuwen.

Alle klachten die gemeld zijn door RMA