Klacht: scheve hak

op 24 maart 2014 over Taft Schoenen in de categorie Schoenenwinkels

Ik heb een aantal maanden geleden , een mooi paar leren suède laarsjes bij jullie gehaald . Ik had deze al een tijdje op het oog , maar vond ze iets aan de prijzige kant. Nou goed na denken , besloot ik deze toch te halen . Omdat ik dacht hier mee een goede kwaliteits- laars te hebben gekocht . Ik kom zelf niet uit Amsterdam vandaan . Maar uit Friesland , dus toen ik er achter kwam dat mijn rechter hak hartstikke scheef stond en ik er dus ook scheef op begon te lopen. Baalde ik erg … Ik heb contact opgenomen met jullie filiaal in Amsterdam . Eerst werd ik niet echt serieus genomen . maar Na een aantal telefoontjes met de bedrijsleider . Moest ik hem fotos van de laars / hak op sturen per mail. Dit heb ik gedaan , en uit eindelijk hebben ze een nieuw paar voor me besteld . Maar moest hier wel eerst weer helemaal voor na amsterdam . Thuis aangekomen , leken dit paar laarsen in eerste instantie redelijk okay … Totdat ik ze begon te dragen en ik opnieuw het gevoel had dat mijn ene hak weer scheef stond . En ja hoor ,van het rechter paar , stond de hak weer harstikke scheef. waardoor het gewoon onmogelijk is , om hier op te lopen . En als je ze wel voor even aan doet , begin je al gelijk kramp in je voeten te krijgen. Omdat je voet dus nu ook scheef begint te staan , van die schoen. Ik baal hier dus ontzettend van , de laarsjes zien er nog echt helemaal als nieuw uit ! Want ik heb ze dus amper gedragen. Omdat het gewoon weg niet gaat . De laarsjes waren geen koopje , dus dit verwacht je gewoon niet als je ruim 100 euro uitgeeft . Ik zou dus nu toch echt wel heel graag , gewoon op mijn laarsen willen lopen . En dat dit gedonder is afgelopen … Dus graag met spoed een reactie .

Wanneer ik het volledige aankoop bedrag terug krijg . Want ik kan er niet op vertrouwen , dat ik nu wel een goed paar krijg , Aangezien dit al het 2 de paar is waar mee dit gebeurt.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Taft Schoenen

Reactie van de melder van de klacht lili1987

6 jaren geleden - Hartstikke bedankt , heb je inmiddels al wat vernomen van taft shoenen ?

6 jaren geleden - ben erg benieuwd

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Taft Schoenen nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht lili1987

6 jaren geleden - Ik heb nog steeds niks vernomen , is het verstandig om zelf nog meer actie te ondernemen. Want ik zou toch echt wel graag , op korte periode mijn klacht willen behandelen . Aangezien , ik nu met dit mooie weer nog steeds niet mijn mooie enkel laarsjes kan dragen

Reactie van de melder van de klacht lili1987

6 jaren geleden - Inmiddels al een maand geleden , weer . Weten jullie ondertussen al wat meer ?

Alle klachten die gemeld zijn door lili1987