Klacht: tafel niet voor de prijs meegekregen die erbij stond

op 09 augustus 2016 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

deze week bij pronto Naaldwijk geweest voor een kloostertafel die ze daar hadden
deze tafel stond daar voor 550 euro te koop voor de lengte van 250 cm
eerste keer dat ik daar was heb ik gezegd dat ik nog even ging nadenken hierover inverband met de maat
de volgende dag dinsdag dus heb ik ogmaals gebeld ofdat ze iets wilde meten van mij en of ze ze in voorraad hadden dit hadden ze
vervolgens ben ik naar de winkel gegaan en heb ik de tafel aangeschaft echter bij de kassa werd mij gezegd dat het een bedrag was van 700 euro
ik zei dat dit niet overeen kwam met de prijs die op de tafel stond
er stond duidelijk 550 euro voor de tafel van een lengte van 250 cm
hier heb ik dan ook een foto van gemaakt
ze zouden contact opnemen met de manager telefonisch en deze zei dat ik pech had en gewoon 700 moest betalen
er stond niets tegenover ik had gewoon pech zeiden ze het was een fout van iemand van het personeel.
uiteindelijk zijn we de winkel Maar uitgegaan.
heel spijtig want we waren van plan daar meerdere aankopen te doen
op internet stond deze tafel nog niet anders had ik daar het daadwerkelijke bedrag gezien

ik ben van mening dat ik recht heb heb om het bedrag te betalen die bij de tafel stond

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pronto Wonen over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

Bericht van Pronto Wonen

5 maanden geleden - Geachte heer Van den Bosch, De reactie van Pronto Wonen Naaldwijk zoals gisteren ook al met u besproken is: "Er is een fout gemaakt met een handmatige prijskaart. Dit alles valt onder voorbehoud van drukfouten." Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet,

Reactie van de melder van de klacht maik070

5 maanden geleden - en waar staat dat daar dan? kunt u me dat wijzen dan? lijkt mij dat je dan gaat kijken met de klant wat je kan doen toch. pronto staat toch ook voor service?

Alle klachten die gemeld zijn door maik070