Klacht: Tafel niet op tijd beschikbaar desondanks bestelling 6 weken op voorhand gedaan + GEEN COMMUNICATIE

op 22 augustus 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik had een tafel besteld op 17/07 en ervoor gekozen deze op 27/08 af te halen in Leenbakker Zaventem (6 weken later). Op 22/08 heb ik geinformeerd als het ook mogelijk was dat ik 26/08 de tafel zou mogen afhalen. Ze hadden hier geen informatie over en gingen mij terug bellen. Een kwartier later kreeg ik telefoon met de vermelding dat mijn tafel niet beschikbaar is voor half september. Ik was hierover zeer teleurgesteld, zeker omdat ik op het punt sta te verhuizen. Ik vroeg om mijn geld terug te storten. Ik kreeg het antwoord ‘Sorry, dat doen wij niet, u kan het bedrag cash komen halen’. Dus ik heb geen tafel + ik moet 20 minuten rijden voor mijn eigen geld te komen halen? Jullie nemen zelf geen enkel initiatief om mij op de hoogte te brengen dat de tafel niet op tijd in de winkel aanwezig zal zijn? SCHANDALIG!
Alstublieft zeg! Vind u dit normaal?

Ik verwacht op zijn minst een deftige uitleg + excuses wat er is fout gelopen alsook over het feit dat het bedrag door een grote keten niet teruggevorderd kan worden op mijn rekening.
In de toekomst hoop ik ook dat er zo'n praktijken niet meer zullen gebeuren.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door SilkeFilip