Klacht: Tafel Amalfi

op 11 juli 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Tafel ontvangen waarbij de onderstel niet op tafelblad past, daarnaast zijkant van de tafel is open.

Contact gehad met Leenbakker hoofdkantoor waar ik mijn situatie heb uitgelegd. Ik moest een mail sturen met foto’s. Na een week nog geen reactie. Nogmaals gebeld en zij geven aan de mail niet te hebben ontvangen ze waren even vergeten te melden dat je niet meer fotos dan 50 mb kan sturen. Nogmaals de mail gestuurd nog steeds geen reactie. Volgende dag gebeld en geven aan dat ik contact moest opnemen met het verstigingskantoor omdat zij daar de mail hebben gestuurd. Contact opgenomehn met vestgingskantoor in amsterdam deze geeft aan geen mail te hebben ontvangen en of ik de mail nogmaals wil sturen. Dit heeft mij letterlijk 2 weken geduurd en elke dag gebeld met ze. Ik word geen enkele keer terug gebeld met waar ze mee bezig zijn. Ik ben nog steeds niet op de correcte manier geholpen. Discussie is nu ontstaan dat ik de tafel verkeerd heb gemonteerd en dat ik langs moet komen om te kijken hoe het wel moet. Ik heb mijn vriend gestuurd kennelijk niet juist geïnformeerd en nu weer in discussie verwikkeld. Nu komt er iemand langs om te kijken of ik ook echt de tafel verkeerd heb gemonteerd (4 mannen hebben er naar gekeken van mij kant)

Als er iemand van leenbakker komt kijken naar de tafel moet ik de kosten betalen. Ik ben nu in totaal 4 weken verder met een tafel waar ik niks mee kan. Dat ik zo behandeld word terwijl ik een vaste klant ben vind ik absurd. Daarnaast dien ik een klacht in meteen na dat ik de tafel heb ontvangen en moet ik in discussie gaan omdat de tafel niet oké is. Dit heb ik nog nooit meegemaakt!!

Na deze slechte service raad ik ook echt iedereen aan om hier niet te kopen.

De tafel mag opgehaald worden en ik wil mijn geld terug.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door saloua1988