Klacht: Allergie en asociaal gedraf

Xalmere op 04 mei 2019 over Taco Mundo in de categorie Fastfood ketens

Vandaag heb ik een bestelling geplaatst bij taco mundo via thuisbezorgd. Ik heb daar aangegeven dat ik de mexicaanse friet zonder jalapenos wou dit in verband met een allergie. Na drie kwartier kwam mijn bestelling kapot en overhoop binnen. Een jongen van misschien 14 jaar kwam dit op de fiets bezorgen. Na een paar keer shit te zeggen dat ie de deksel niet goed dicht had gedaan zei ik dat het niet uit maakte zolang het nog te eten was. Jongen boed nog zijn excuses aan. Kan gebeuren. Nu maak ik mijn bestelling open en zie al gelijk jalapenos erop. Ik bel gewoon vriendelijk om dit te melden. Weer hoor ik dat best een jong iemand opneemt en ik beschrijf mijn klacht. Hier word beetje raar gedaan en gezegd dit is niet ons probleem omdat het niet op de bon staat. Fouten kunnen gemaakt worden maar dan verwacht ik wek dat het opgelost kan worden. Dit is al de 2e keer dat er iets mis gaat vorige keer had ik ook besteld en na anderhalf uur belde ik op en werd er gezegd dat ze gaan sluiten en dat het morgen avond bezorgd kan worden. Mijn moeder is uiteindelijk naar de zaak gegaan en hier weigeren ze iets van een vergoeding of oplossing te zorgen.

Ze hebben uiteindelijk mijn hele bestelling waar ik wel voor betaald heb en ze weigeren mn geld terug te geven terwijl ik niks heb. Het is toch 17 euro wat je ervoor betaald

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Taco Mundo

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Taco Mundo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door