Klacht: Tablet retour na defect

op 30 januari 2014 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Margriet aanbieding (sept 2013)van een tablet Eur 199,00 dd.23 november 2013 ontvangen PostNL code KG60994342. OP 25 november 2013 wegens defect geretourneerd. Retournummer 60594457.
Na veel bellen over het uitblijven van enige reactie (23 dec,2-jan/8 jan/30 jan)tot op heden nog steeds geen reactie.
8 januari 2014 gesproken met ene Dominique en verteld dat geduld en vertrouwen op is en dat ik graag mijn geld wil terug hebben.
Vandaag 30 januari wederom Sanoma gesproken met ene Manuel die van niets weet. Kan het beroerder ?

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag de koopprijs van Eur 199.00 terug gestort zien op mijn ING nummer 2429656.
Ik hoop nu echt op een snelle oplossing.

Met vriendelijke groet.
Margreet van Houten.
Dauwbraam 29
22224 DA Katwijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 31 januari 2014 om 10:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw van Houten,

Naar aanleiding van de mail die u ons heeft gezonden, hebben wij al contact opgenomen (per e-mail) via onze afdeling Special Care. Wij vernemen graag uw reactie op deze mail zodat wij tot een passende oplossing kunnen komen.

Met vriendelijk groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door margreetvh53