Klacht: tablet doet het niet als zou moeten

op 03 februari 2014 over xxl-shop.nl in de categorie Mode

Ik heb ondertussen 4 mailtjes gestuurt naar de xxlshop en nog steeds geen antwoord gekregen.

De tablet die ik daar heb gekocht doet het niet na behoren. Hij doet het alleen maar aan de stroom en anders niet. Dat lijkt me niet het doel van een tablet.er staat op de site dat er zo snel mogelijk gereageerd word maar ben nu 4 mails verder en een paar weken verder en nog geen antwoord beetje slechte survice als je het mij vraagt. Het product word wel snel geleverd maar verder vind ik het erg slecht hoe dit gaat

De oplossing zou zijn dat ik hem Terug stuur en me geld Terug wil. Ben helemaal klaar met de xxl shop hoe ze met mensen omgaan.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door xxl-shop.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat xxl-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

xxl-shop.nl

Heeft op 03 februari 2014 om 14:54 geantwoord

Beste klant,

Wat vervelend om te moeten vernemen, dat is zeker niet de bedoeling.
Op dit moment hebben wij alleen nog mailtjes open staan van het afgelopen weekend omdat dit weer de eerste werkdagen is.
Heeft u de 4 mailtjes in het afgelopen weekend of vandaag gestuurd?

Mocht u de mailtjes daarvoor hebben verstuurd hebben wij deze helaas niet ontvangen.

Zou u zo vriendelijk willen zijn opnieuw contact met ons op te nemen, dan gaan wij deze kwestie zo goed en snel als mogelijk oplossen.
Wij zullen uw mailen dan kunt u hier een reply op sturen.

Alvast bedankt voor uw medewerking.

Met vriendelijke groeten,

Het xxl-shop.nl team