Klacht: tablet defect

op 17 augustus 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Januari/februari 2012 hebben wij via Leen Bakker een RicaTech tablet ontvangen.
Gisteren veranderde het beeld plotseling in een beeld met gedeeltelijk lange strepen en verder groen/rood/blauw flikkerende streepjes over het hele beeldscherm.

Is er hiervoor een oplossing voor herstel?
Is er een reset mogelijkheid (ik zit tot begin september in het buitenland)?

email: ries.vos@ziggo.nl
tel. 0031 6 18565424

Met vriendelijke groet,
Ries van der Vos

Gewenste Oplossing:

Herstel storing

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door ries.vos