Klacht: Friet zondagavond 17 juni.

R. Duijnstee op 19 juni 2018 over t Pleintje, Etten-Leur in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen zondagavond friet gehaald bij ’t Pleintje.
Bij het eerste frietje dacht ik al iets vreemds te proeven maar dat kan ook aan mij liggen.
Na een paar slappe frieten verder begon het me echt tegen te staan en vroeg ik mijn moeder en mijn vriend wat ze van de friet vonden.
Ook zij vonden ze echt niet lekker omdat er een hele vreemde smaak aan zat. We hebben daarom de friet niet meer opgegeten. s’Avonds in bed werd ik er echt ziek van en ben de hele nacht misselijk geweest. Toen ik de volgende dag mn moeder sprak had zij precies hetzelfde gehad. Ik vraag mij af of er meerdere klachten zijn geweest of dat het de bedoeling is dat de frieten zo smaken,kan ik me nauwelijks voorstellen als we met drie man de friet laten staan omdat we hem niet lekker vinden.

Gewenste Oplossing:

Ben gewoon benieuwd of er meerdere klachten zijn geweest. Aan de vriendelijkheid van het personeel licht het niet maar als dit echt de smaak is van de frietjes die ook nog eens heel erg slap waren dan is het geoon onze smaak friet niet maar waarom zijn mijn moeder en ik er dan de hele nacht ziek van geweest?
Ik ben tevreden als ik iets van ze hoor.
Mvg Rosalie

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over t Pleintje, Etten-Leur

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over t Pleintje, Etten-Leur nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door t Pleintje, Etten-Leur in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat t Pleintje, Etten-Leur een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

t Pleintje, Etten-Leur

Heeft op 25 juni 2018 om 09:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Wat vervelend dat u een slechte ervaring heeft gehad bij ons. Om zulke klachten goed te kunnen beoordelen is het gebruikelijk dat u direct contact met ons op had genomen om tot een oplossing te komen. Graag vraag ik u contact op te nemen met [email protected] om tot een oplossing te komen.

Groeten,

Eethuis t Pleintje

R. Duijnstee

Heeft op 02 juli 2018 om 12:49 geantwoord

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Welke oplossing?
Ik moest mijn klacht toch vermelden?
Dat heb ik gedaan.
Mvg Rosalie

Alle klachten die gemeld zijn door