Klacht: Service na klacht

op 16 januari 2020 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn melding is vorige week dinsdag en woensdag gedaan, omdat ik geen internet thuis had. Ik kreeg bericht om een afspraak te maken voor een monteur. Die kwam dus ruim 1 week later. Om 1745 uur kwam hij binnen. Hij belde met tmobile klantenservice en daarna zei hijdat hij iets uit de auto ging halen om door te meten. Wij hebben een kwartier gewacht met de voordeur open. Maar hij is nooit meer teruggekomen. Ontzettend onbeschoft. En er is niets gedaan. Nu krijg ik weer een bericht dat mijn klacht in behandeling is. Moet ik weer ruim 1 week wachten?. Ik heb een webshop en ik kan niet zonder internet. Als jullie zo met klanten en klachten omgaan, ga ik op zoek naar een provider met betere service. Want zo onbeschoft ben ik nog nooit behandeld. Ik hoop dat jullie wel iets doen aan mijn klacht en zeker met die monteur die zo maar weg loopt en niet meer terug komt.

Wanneer er naar mijn klacht wordt gekeken.

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Adriaanstop