Klacht: T-Mobile thuis glasvezel

op 28 juni 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwbouw huis gekocht. Glasvezel aangevraagd via T-Mobile begin mei. Op de website stond een geschatte levering eind juni. Medio juni gebeld wat de status was, kreeg ik te horen dat het nog steeds onbekend was wanneer wij gebruik konden maken van het internet. Schatting is ergens augustus/september. Wij moeten dus maanden in een huis wonen zonder internet en televisie, terwijl wij, voor het werk, afhankelijk zijn van het internet. Dus heb ik geprobeerd om het te annuleren. Geven ze aan dat ik over de 2 weken bedenktijd zit. Mocht ik willen opzeggen, moet ik een kleine €400 gaan betalen en sturen zij mij een e-mail dat ze het binnen 18 maanden!!! kunnen aansluiten en verwijzen ze mij naar hun algemene voorwaarden.

Zeer belachelijke service van T-Mobile. Wordt vaak zomaar opgehangen als je belt. Medewerkers hebben geen kennis van zaken. Ik ben al jaren klant van hun met meerdere mobiele abonnementen en ben van plan alles te gaan opzeggen.

De kosten schrappen en excuses aanbieden.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DFO