Klacht: T-Mobile Thuis: driemaal vertraging levering

op 01 mei 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

We hebben begin april een aanvraag gedaan voor T-Mobile Thuis. Volgens het systeem hadden we een DSL-aansluiting thuis, maar ik werd gebeld door KPN netbeheer dat er administratief iets niet klopte en dat er een monteur moest komen om het door te meten. Zijn conclusie was dat wij geen DSL-aansluiting hebben. Op dat moment hadden we ook nog geen glasvezel (Reggefiber doet er al sinds half januari over om dat geregeld te krijgen), maar volgens de monteur heeft ieder huis recht op internet. Volgens de systemen hebben wij dat, maar ergens gaat iets mis. Gevolg: T-Mobile annuleerde ons DSL-abonnement, en wij moesten wachten tot we glasvezel hadden. Dat was het geval op 20 april, maar dat was pas op 22 april verwerkt in het systeem. Toen we het aanvroegen, was de eerstvolgende leverdatum 3 mei, maar toen we een monteursafspraak wilden maken, werd dat opeens 8 mei. We hebben op veel manieren geprobeerd de klantenservice te bereiken, maar die zijn veel te druk. Duidelijk gevalletje onderbezetting klantenservice. “We doen er alles aan om het zo snel mogelijk te leveren.” Ja hoor T-Mobile. Alles wat jullie doen is vertragen.

Wij hebben met twee personen verspreid over twee maanden veel extra MB's gebruikt van onze telefonische abonnementen. Daarnaast ben ik 4x thuis gebleven (namelijk 1x voor de KPN-monteur en 3x de Reggefiber-mensen en dat gaat 5x worden met de glasvezelmonteur van T-Mobile) terwijl dat maar 1x had hoeven zijn. Als ik voor deze posten geldelijk gecompenseerd kan worden, ben ik tevreden.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lewistrick