Klacht: T mobile thuis

op 08 april 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Met Vodafone nooit problemen gehad vandaar dat ik in mijn nieuwe woning weervoor Vodafone koos. Eenmaal een monteur gehad alles aangesloten en wat bleek geen internet op zolder. Of ik de monteur ff prive wou bellen voor een internet versterker. Ik heb Vodafone gebeld die aangaf dat ik voortaan bij t mobile moest zijn. Oww fijn zo een overstap. Ik heb t mobile gebeld 10000 stappen doorgelopen. En hij zou het moeten doen. Helaas op zolder. Nog steeds geen internet. Nadat ik eindelijk post ontving met de mededeling dat t mobile het had overgenomen. Heb ik nergens meer tot amper internet. Met als gevolg een torenhoge mobile telefoonrekening. T mobile terug gebeld moest ik weet het stappen plan doorlopen. Daarna 2 weken op vakantie geweest bij terugkomst weer gebeld. Doordat ik 2 weken geen contact heb opgenomen moest ik maar weer het stappenplan doorlopen. Word dus van het kastje naar de muur gestuurd.

Als ik in mijn gehele woning de beloofde internet ontvang of dat ze de hele zooi terugkrijgen en het contract stop gezet word

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Melanie8794