Klacht: T-Mobile nieuw nummer

op 21 januari 2014 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Anderhalve week geleden ontvingen wij de nieuwe mobiel voor mijn zoon, een Nokia Lumia, met een nieuwe simkaart. Het nieuwe nummer moest alleen nog geactiveerd worden. Dat zou kunnen via My T-Mobile, maar daar was het nummer (nog) niet bekend. Dus bellen. Frustratie nummer 1: heel lastig door te komen. Tot wel 10x toe precies hetzelfde ingevoerd (het nieuwe nummer), dat pas bij de 11e keer als geldige invoer wordt herkend. Frustratie nummer 2: mensen staan je vriendelijk te woord, maar geven zelf aan met een ondeugdelijk computersysteem te moeten werken, en dat ik gebleken. Tot twee keer toe is mij beloofd dat het nummer op de volgende werkdag geactiveerd zou zijn. Helaas pindakaas, niet dus. Bij de derde keer bellen kreeg ik Carla aan de lijn en die zou het nu echt voor me gaan regelen, maar dan moest ik wel het contract opsturen. Het contract opsturen? Datzelfde contract dat zij mij al eens hadden opgestuurd en dat dus ergens in hun systeem zou moeten zitten? Ja, dat contract! Afijn, ze beloofde me dat het nummer dezelfde dag geactiveerd zou worden, als ik dat contract maar opstuurde. Zo gezegd, zo gedaan. Vervolgens 4 dagen niets meer van Carla gehoord. Zojuist gebeld en weer een heeeeel aardig iemand aan de lijn, die alle begrip had voor mijn frustratie, maar het enige dat ze voor me kon doen was Carla mailen of ze mij morgen terugbelt. AAAAARGGGGGGHHHHHHH

Ik wil dat er nu / gisteren nummeractivatie is en financiële compensatie voor de frustratie om de belabberde dienstverlening

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fympie