Klacht: T-Mobile levert geen nieuw toestel, ondanks voorraad

op 14 oktober 2016 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn Samsung Galaxy S6 had een kapot scherm, waarna ik naar de T-Mobilewinkel geweest ben om deze te laten repareren. Het reparatiecentrum stelt nu dat het onherstelbaar is en heeft mij een nieuwe S7 aangeboden voor € 356. Ik ben hiermee akkoord gegaan en heb betaald. Daarna bleek dat dit toestel plots niet leverbaar is (?).
Ik ben terug gegaan naar de winkel en die weigeren mij een S7 mee te geven die ze op voorraad hebben liggen (“processen, meneer”).
Noch de winkel, noch de klantenservice, noch Samsung helpt me. Ik betaal wel de maandelijkse aflossing voor mijn oude telefoon (die ik niet meer in bezit heb, want op het reparatiecentrum achtergebleven) a € 22, en ik heb € 356 betaald uit eigen zak voor een toestel wat niet leverbaar is. Het niet helpen van betalende klanten is een gotspe. Bovendien houd de winkel (Helmond) zich niet aan afspraken: er wordt niets teruggekoppeld terwijl dat de afspraak was.

Als ik:
- De nieuwe S7 kan afhalen in de winkel, waar ik tien dagen geleden al voor betaald heb; en
- Mijn oude toestel terugkrijg (daar betaal ik nog steeds voor!).

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dirksmeets