Klacht: T-Mobile gijzeld geld na annulering al meer dan een maand

op 15 juli 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil mijn geld van mijn aanbetaling terug en wel nu. op 10 juni is er een opdracht betaald door mij en geannuleerd door jullie collega om een aanpassing te maken. Dat geld ligt bij een afdeling die het te druk heeft. Al meer dan een maand. Dat betekend dus dat ik onze relatie ga verbreken, want jullie zijn een onbetrouwbare partij, gijzelen mijn geld en doen hele rare dingen als het gaat om terug betalen.

Gewenste Oplossing:

Niet babbelen berichten of contacten maar eerst regelen. Zo ingewikkeld is het niet, geld terug storten na een annulering

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 4dinand2