Klacht: t-mobile

op 25 augustus 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

mijn man heeft een nieuw abonnement afgesloten bij t mobile en op dinsdag avond rond half 9 kwam er een koerier die erg haast had en snel weg was. mijn man haalde zijn nieuwe mobiel uit het doosje en is zijn mobiel gaan instaleren. Donderdag 24 augustus zag hij een klein barstje in zijn scherm en hij heeft er niets bijzonders meegedaan. toen kwam hij ook tot de ontdekking er geen plastic folie over het glas zat ( die altijd bij nieuwe telefoons er op zit) die laat mijn man altijd zo lang mogelijk zitten tot de hoekjes van het folie los laten. Ook heeft hij donderdag avond gelijk gebeld toen werd hij door een vrouw geholpen en die zei dit word op gelost denk dat we hem om kunnen ruilen en u een nieuwe krijgt dat ga ik nu regelen. mijn man werd in de wacht gezet en na lang wachten werd in een keer de verbinding verbroken. Toen heeft hij daarna gelijk weer gebeld en kreeg een ander aan de lijn en die zei terug naar de winkel en anders volgende dag weer bellen. Aangezien mijn man hele dagen werkt heeft net weer gebeld en deze vrouw deed moeilijk die zei misschien heeft u hem wel laten vallen ( dat is absoluut niet het geval) en na lang drammen zei ze u kunt na een t mobile shop lekker makkelijk mijn man werkt hele dagen daarom de koerier s avonds en ze zei dan kijken hun ernaar en dan hoort u wel of u de kosten moet betalen. lekker makkelijk voor een toestel wat gewoon kapot binnen komt en voor een man die hele dagen werkt. O ja voordat je iemand aan de lijn krijgt zit je al minuten te wachten en steeds hoor je een bandje dat het normaal niet zo is

de telefoon die mijn man nu heeft terug sturen en dat hij een andere krijgt ( wel het zelfde merk en type)

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anita1978