Klacht: T bone levering

op 09 augustus 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Goedemiddag , mijn klacht gaat over de levering van de t ,bone , een aanbieding alleen op zaterdag en zondag ,
Ik was op zaterdag om half 10 en alles was uitverkocht , mij vraag of er echt niks meer was , werd bevestigt en op advies stond ik er de volgende dag om kwart over 10 ( winkel open om 10 uur ) , werd mij gewoon mede gedeeld dat er niks is aan geleverd , en dat er net de laatste twee die van gisteren zijn overgebleven zijn verkocht , hoe dan ze waren toch uit verkocht gisteren en hoe dan dat er bij zo aanbieding van maar twee dagen , geen levering is ??
Ik voelde me best in de maling genomen omdat ze zaterdag zo genaamd uit verkocht waren en ineens de volgende dag er nog twee waren , en dan niet eens een nieuwe levering , echt slordig en ontzettend jammer

Waarneer ik te vrede ben ? Als er gewoon voorraad is , ik kom naar de winkel op een serieus goede tijd , ik snap heus wel dat als je na 4 uur komt dat het uitverkocht kan zijn , maar 10 uur in de ochtend , en dan te bedenken dat er nog twee waren , zoals de filiaal manager mij vertelde ,

Voor de rest super goede winkel met goede service en aanbod , maar hier baal ik enorm van

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 09 augustus 2017 om 16:34 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Conny v zandvoort