Klacht: syria11223347@gmail.com

op 28 april 2016 over Beltegoed.nl in de categorie Telecomwinkels

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beltegoed.nl over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beltegoed.nl in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beltegoed.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beltegoed.nl

Heeft op 28 april 2016 om 14:01 geantwoord

Beste Raed,

Ik zie dat u bij ons het volgende product heeft besteld: Lyca chat.
Lycachat is een applicatie waarmee u wereldwijd kunt bellen, berichten kunt versturen en zelfs video’s kunt delen. Ook gesprekken voeren met meerdere personen tegelijk is mogelijk. Alle gesprekken en berichten naar andere Lycachat-gebruikers zijn gratis. Maar om te kunnen bellen naar andere mobiele en vaste nummers wereldwijd, is het nodig om je tegoed op te laden. Omdat de tarieven zo voordelig zijn kunt u wel lekker lang met uw tegoed doen.

Wanneer u helemaal nieuw bent met Lycachat, dient u eerst de app te installeren en een account aan te maken. Volg hiervoor de volgende stappen:

1. Ga naar de App of Android Store
2. Installeer de Lycachat app
3. Open de app
4. Voer uw telefoonnummer in om een account aan te maken
5. U ontvangt via sms een verificatienummer
6. Voer uw verificatienummer in en klik op ‘Toevoegen’
7. U kunt nu gebruik maken van Lycachat

Lyca heeft momenteel geen 5 euro beltegoed meer, dit was voorheen wel zo wellicht dat hierdoor de verwarring is ontstaan. De code is dus via bovenstaande instructies te gebruiken. Ik raad u wel aan om de code bij de aanvullende informatie weg te halen voordat iemand anders hier gebruik van gaat maken.

Vriendelijke Groeten,
Beltegoed.nl