Klacht: Vieze buschauffeur

op 09 oktober 2019 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

De syntus lijn 1, station-wittenhagen (Harderwijk). Om 18.15 9-10-2019. Dit is de tweede keer dat ik bij deze meneer in de bus zit. De eerste keer heeft hij een ongeluk gemaakt waar ik in zat. Toen merkte ik dat hij psychisch niet oke is. Zijn ogen waren rood en het leek net alsof hij tijdens het rijden niet helemaal er bij was. Hij botste tegen een drempel aan en zij dat de stuur uit zijn handen was. Ook merkte ik die dag dat hij elke keer onnodig via de binnen spiegel keek. Vandaag nogmaals mijn tweede keer bij hem. Ik liep de bus binnen en hij wou een praatje maken over de ongeluk van 8-10-2019. Kijken via de binnenspiegel ging door. Toen ik vervolgens uitstapte wilde hij weten hoe ik heette op een rare manier van kijken. Ik voel mij hier niet goed bij. Graag wil ik dat hij in de gaten gehouden moeten worden. Bedankt

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door xfe