Klacht: Reisadvies vervalt herhaaldelijk

op 13 september 2019 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Vanaf Dinsdag 3 september gebeurt het elke dag dat bus 4, richting Aa-Landen om 17:24 vervalt. Dit kan natuurlijk eens gebeuren, sinds die dag gebeurd dit elke dag herhaaldelijk, en steeds weer dezelfde bus. De bus erna (Lijn 4 om 17:39) is altijd minimaal 5 tot 10 minuten te laat, dat houd dus eigenlijk in dat twee bussen vervallen. Wel staat de bus altijd geparkeerd naast de trappen van het busstation, helaas zonder chauffeur.
even later komen er wel chauffeurs, maar die staan daar tot het moment dat de bus van 17:39 al zou vertrokken moeten zijn

Ik ben tevreden als lijn 4, richting Aa-Landen weer volgens de normale regeling rijdt. Dat de chauffeurs vertrekken wanneer dat is aangegeven in de reisplanner en dat er eventueel, stel dit gebeurd nog eens door een probleem, het op tijd vermeld word of een vervangende bus word geregeld.

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door eanne