Klacht: Klaar met de klantenservice van Synthus

Tineke Eveleens op 11 januari 2017 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben zeer ontevreden over de klantenservice van Synthus. Onze dochter heeft in oktober een jaarabonnement gekregen via connexion. In december toen Synthus de nieuwe vervoerder werd bleek dat haar jaarabonnement niet overgezet was en er naast haar geldige jaarkaart iedere keer onterecht geld van de ov chipkaart werd getrokken. Na contact met de klantenservice kregen we eind december ern mail dat het geld gerestitueerd zou worden op onze rekening en het abonnement overgezet. Maar wat schetste onze grote verbazing…..Er kwam 3 weken later een nieuwe mail van de klanten ” service ” ….Het abonnement werd bij nader inzien toch niet overgezet en per direct mochten wij een nieuwe jaarkaart op hetzelfde traject bestellen bij Sythus. Waardeloos, over ” service” gesproken!!

Gewenste Oplossing:

Ik zou van service spreken als deze zaak voor de klant met coulance werd opgelost!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door