Klacht: Bus X2 rijdt ruim 60 minuten niet (2 ritten)

op 14 september 2017 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

op 13-09-2017 rijdt bus X2 Amersfoort CS naar Nieuwland (Via Meander MC) van 23:00 en 23:30 niet!
Busschauffeurs van andere lijnen weigeren (ja je leest het goed!) naar de centrale te bellen (of naar hun collega’s) met de vraag of die uberhaut die avond nog gaat rijden.
Echter staat heel mooi op de bussen dat er 24/7 klantenservice is, maar helaas is niets minder waa want die werken om werkdagen (aldus Syntus personeel) van 08:00-21:00 en de weekenden tot 18:00 (dus geen klanten service na 21:00).
Wat een bagger organisatie! en een klachtmail naar Syntus zelf sturen heeft geen enkele zin want dan krijg je maar een simpele ‘het spijt ons van deze situatie *met een smoes waarom de bussen niet reden*’. de smoes van de storm hoef je niet te gebruiken aangezien er geen harde wind meer stond, het regende wel maar in neem aan dat een bus dan wel kan rijden.
Nee sinds Syntus in de provincie Utrecht rijdt is de kwaliteit zeer ver te zoeken, het lijkt wel of deze organisatie Kwantiteit voor Kwaliteit bied!
Ik neem aan dat Syntus nou eens een serieuze reactie kan sturen (voor vrijdag 15 september 2017!!!), anders ben ik genoodzaakt dit naar de gemeente Amersfoort & Provincie Utrecht te sturen.

De benzine kosten die er nu voor mij zijn gebruikt terug te laten betalen en een compersatie voor de ritten die niet zijn gereden!!

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht niels ,,

6 dagen geleden - Helaas kreeg ik een mail waarin Syntus mijn klacht hier niet in behandeling wilt nemen. Hierdoor ben ik verplicht over te gaan een melding bij de provincie en gemeente te maken. Tevens laat Syntus zo zien hoe 'klant vriendelijk' hun zijn (niet dus!). Jammer Syntus weer een gemiste kans!

Alle klachten die gemeld zijn door niels ,,