Klacht: 17:52

op 06 december 2018 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Ik ga nu al een jaar lang elke dag met de bus naar mijn werk als ik dan naar huis ga in de avond ga ik met de lijn bus 1 stadshagen maar 910 zit de bus helemaal overvol of moet ik er lang op wachten vandaag was ik om 17:25 in zwolle en zou de bus 1 stadshagen om 17:30 komen uiteindelijk kwam de bus pas om 17:45 en zouden er 2 bussen lijn 1 stadshagen vlak na elkaar komen de 1e bus kwam en zat overvol dus ik dacht ik wacht op de volgende bus die kwam vervolgens niet opdagen en uiteindelijk heb ik tot 17:50 moeten wachten voordat de bus er was.. ik ben er helemaal klaar mee dat de bus altijd telaat komt of overvol zit er gaat maar 1 bus nasr stadshagen waar meer dan 20.000 mensen wonen ik vind dit schandalig en ik hoop dat er nu eindelijk eens een keer wat aan gedaan gaat worden

Als er meerdere grotere bussen lijn 1 stadshagen komen en ik wil een vergoeding omdat ik 910 keer zo lang moet wachten of in de bus naar huis moet staan en dat na een dag van 10 uur werken.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pjdieleman