Klacht: Syntus schrijft veel te veel saldo af; verkeerd GPS-systeem (?) kost klant veel geld

op 28 december 2017 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Syntus noteert een andere opstaphalte dan de werkelijke en schrijft vervolgens veel te veel saldo af. (ik stapte op in Oudewater, Syntus noteert: Rijnstraat Woerden, bij uitstappen werd er 3.35 euro te veel afgeschreven. Toen ik vervolgens – op advies van de chauffeur bij wie ik klaagde – mijn saldo checkte en daarvoor nogmaals in- en uitcheckte werd er 5,25 afgeschreven voor een \’rit\’ van 0 km (opnieuw werd er een verkeerde halte gehanteerd, Rijnstraat Woerden). Ik heb hierdoor in totaal 8,60 te veel betaald.
Zie hieronder: de heenreis (LInschoten-Oudewater) kostte 2,79; de terugreis (Oudewater – Linschoten) werd genoteerd als Woerden – Linschoten en kostte 6,14; toen ik op de halte Jaagpad in Linschoten in- en uitcheckte om mijn saldo te checken werd er 5,25 afgeschreven terwijl we gewoon bij de halte stilstonden. Ik zou volgens het apparaat opnieuw ingecheckt zijn in Woerden.
18:04 Linschoten, Het Jaagpad
Check-in: Linschoten, van Rietlaan
€ 1,21 terug van instaptarief € 2,79
13:14 Linschoten, van Rietlaan
€ – 4,00 instaptarief

Wanneer ik het geld terug krijg op mijn giro en wanneer Syntus ervoor zorgt dat dit niet meer kan gebeuren.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.Lagendijk