Klacht: Syntus neemt klacht niet serieus en reageert gewoon niet

op 15 januari 2014 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag 13-01-2014 heb ik iets meegemaakt wat ik niet normaal vind van syntus.
Ik stond om 8:10 te wachten voor de bus van 8:34 maar om 8:45 nog geen bus dus ik bel met de centrale ik krijg een vrouw aan de lijn en die zegt heel vervelend maar ik zie de bus van 8:34 niet meer staan in mijn scherm de bus van 9:04 staat wel gepland op tijd moet u daar maar op wachten pffff ik moet voor een sollicitatie naar almelo en heb alleen de bus als vervoermiddel ik moest om 9:15 op mijn bestemming in almelo zijn dit werd dus erg krap ik wacht dus weer op de bus van 9:04 maar nee hoor weer geen bus ik bel weer krijg weer een vrouw aan de lijn die zegt precies hetzelfde als de andere vrouw die ik eerder aan de lijn had ze zei ik zie de bus van 9:34 wel staan er is verder geen vertraging ik vroeg haar of ze dit kon controlleren en ze zei tegen mij meneer ?… hij komt echt ik heb uitgelegd dat ik een sollicitatiegerek heb wat heel belangrijk voor mij was en als antwoord krijg ik had u maar een of twee bussen eerder moeten nemen om op tijd te komen ik was echt kwaad nu. Ik heb weer gewacht en er kwam weer geen bus en je kan mij vertellen als er iets gebeurd is dat de centrale dat niet kan zien al een uur voor die tijd ik heb nu mijn sollicitatie verknald als syntus info had gegeven er komt geen bus dan had ik kunnen proberen iets anders te Regelen. Echt schandalig hoe jullie met jullie klanten omgaan. Ik heb weer gebeld en dit weer uitgelegd aan de vrouw van de centrale ik kreeg een antwoord gaat u maar online een klacht indienen ik zei dit heeft geen zin omdat ik dan weer als antwoord krijg we konden hier helaas nikst aan doen. Pffffff ik ben het zo zat nu ik denk zelf om de media er nu maar eens bij te gaan halen om maar eens uit te leggen aan meer mensen hoe syntus werkelijk met haar klanten omgaat

Geen idee ik heb door hun mijn sollicitatie misgelopen pffffff

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tom2014