Klacht: Synecasso is oneerlijk

op 03 december 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Ik heb enorm mijn best gedaan mijn schuld bij synecasso te betalen.
Ik moest nog een klein bedrag betalen. Behandelaar was op vakantie. Na haar vakantie nam zij geen contact op. Ik doe dat wel en doe metrrn een redelijk betaal voorstel binnen 3 weken. Zij staat mij te woord maar gaat niet in op het voorstel. Zij legt snel beslag op mijn rekening.
Waar niks op stond. Vervolgens mail ik weer om het op te lossen. Geen reaktie.

Ik vind het vreemd dat zij niet ingaat op het voorstel. Zij kan het ook afwijzen oid.

Goede en eerlijke communicatie. Afspraken maken over het laatste bedrag en mij niet op kosten jagen

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Syncasso

10 maanden geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/

Alle klachten die gemeld zijn door niwi2