Klacht: twee maal de zelfde incasso

op 22 juli 2019 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

syncasso probeert mij twee maal de zelfde rekeningen te laten betalen ondanks dat ik een brief heb dat alles betaalde is. ze plakken er gewoon een ander dossiernummer aan en je bent weer de klos(denken ze)

Gewenste Oplossing:

als ik een schade vergoeding krijg voor de mij ingezette uren en een excuus brief.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Syncasso

2 weken geleden - Wij nemen geen klachten in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https:www.syncasso.nlklachten

Alle klachten die gemeld zijn door j.h.suurling@kpnmail.nl