Klacht: Syncasso Oplichters.

op 14 september 2018 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Ik heb al een paar jaar problemen met
syncasso en mijn zorgverzekering Zilverenkruis .

Ik had een afspraak met syncasso dat mijn betaling een maand opschoof
dat was alemaal prima (heb een budget coach die heeft alles opgeschreven met wie ze heeft gesproken datum afspraak alles.
maar ze hebben niet doorgeven dat mijn betalings regelement komt te vervallen dus nu houden ze dat in van mijn uitkering. plus ik moet mijn maandelijkse betaling nog een keer doen. en ik moet mijn zorgverzekering betalen. deze mensen snappen niet dat ik geen hoog inkomen heb, en ook all betaal ik alles netjes kom all mijn afspraken na heb alles op papier ze weten dat ze fout zitten maar komen niet met en oplossing dus ze halen onterecht geld van mijn rekening

nu ben ik all 2 jaar bezig en elke keer als ze dit doen kom ik verder in the schulden (ik ben bijna klaar met mijn schuld dit doen ze elke keer weer zodat ik meer moet betalen)

Mijn zorgverzekering zegt dat ze niet samen werken met syncasso
en syncasso zegt dat ze niet met zilverenkruis bellen.

Mijn budget coach heeft 3 uur aan de lijn gezeten
ze zijn heel erg asociaal geven niks toe en ze schuiven het op iemand anders af

Weneer mijn schuld wordt kwijt gescholden of ik een vergoeding krijg.
want dit is all 2 jaar aan de gang ik betaal aleen maar incasso kosten omdat hun elke keer fouten maken. Nou ga ik volgende maand op mezelf wonen maar dat kan nu helemaal niet omdat ik niet genoeg geld heb
omdat ze zomaar geld afschrijven. en kom ik weer in de narigheid.

Zoals ik zeg ik heb alles zwart op wit
met wie ik gesproken heb datum tijd bankafschriften
alles is betaald alle afspraken zijn nagekomen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Syncasso

1 maand geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https:www.syncasso.nlcontact-opdrachtgeversklachten.

Alle klachten die gemeld zijn door Rob187