Klacht: SMS met onjuiste aanmaning

ThijssenRik op 16 januari 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zojuist heb ik een sms-bericht ontvangen van Syncasso waarin ze stellen dat ze mij een aanmaning gestuurd hebben en ik nog twee dagen heb om deze te betalen. Ik heb geen aanmaning ontvangen, geen betalingsachterstanden en ben niet bekend met Syncasso. Ruikt naar oplichterij.

Ik heb contact proberen op te nemen met Syncasso, maar werd automatisch in de wacht gezet en kreeg niemand aan de telefoon.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer er excuses gemaakt worden; wanneer mijn telefoonnummer verwijderd wordt; ik niet meer (op deze wijze) benaderd word; en wanneer deze praktijken niet meer gehanteerd worden.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Syncasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 18 januari 2017 om 13:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

In deze kwestie heeft Syncasso op 18 januari jl. een email verzonden naar de betrokkene, waarin staat aangegeven dat het SMS bericht niet voor betrokkene is bestemd en wij het nummer uit ons systeem hebben verwijderd. Tevens bieden wij excuses onze aan voor het ongemak wat hierdoor is veroorzaakt. Wij vertrouwen er op deze klacht hiermee naar behoren te hebben afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door