Klacht: Onterechte beslaglegging uitkering

op 22 juni 2018 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Syncasso is akkoord gegaan met het minnelijk traject waar ik in zit bij kredietbank Limburg.
Syncasso heeft echter de beslaglegging op mijn uitkering nog steeds niet stopgezet. Zowel de kredietbank als ikzelf hebben hierover met Syncasso contact gehad met het verzoek, per direct de sociale dienst op de hoogte te brengen over de stopzetting beslag. De kredietbank heeft Syncasso ook verzocht het geïnde bedrag terug te storten dat onterecht gevorderd is. Vandaag met de Sociale dienst contact gehad, men heeft tot op heden niets vernomen van Syncasso en heeft inmiddels ook mijn gehele vakantiegeld aan Syncasso overgemaakt dat vele malen hoger is als het bedrag dat Syncasso nog heeft openstaan. (printscreen gemaakt dossier online) Mijn dringend verzoek dit zo spoedig mogelijk te retourneren op mijn rekening. Graag ook eerst even mijn rekening te verifiëren alvorens te storten. Dit om nog meer fouten te besparen.

Tevreden ben ik als de sociale dienst mij gaat vertellen dat de beslaglegging is opgeheven en het onterecht geïncasseerde bedrag spoedig op mijn rekening staat. dit was namelijk mijn buffer nu deze maand ook het kindgebonden budget is komen te vervallen omdat mijn dochter 18 is geworden en ik een inkomensval van ruim 400€ heb.Dit zou met het vakantiegeld worden opgevangen om geen nieuwe schulden de krijgen. Ik zou het dus zeer op prijs stellen dat nadat zowel de kredietbank als ik hier reeds eerder contact over hebben gehad.. echter zonder resultaat.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Syncasso

3 weken geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https:www.syncasso.nlcontact-opdrachtgeversklachten

Alle klachten die gemeld zijn door san2309