Klacht: Liegen aan de telefoon

op 05 juni 2018 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren klacht gemeld over het bedrijf Syncasso. Ging over aanmaningen voor iemand anders. Nu vandaag gebeld om 9.25 uur en met ene meneer Boer gesproken. Beweerd dat het dossiernummer 111803111 niet van Versteeg maar iemand anders zal zijn, ineens????? Gisteren onder deze dossiernummer nog en sms gehad met aanmaning. Hoe genieperig zijn ze bij deze incassofirma. Ze liegen dat je bast. De telefoonnummer van mij zal ook niet meer in het dossier staan raar raar en toch weer en sms…..
En ze hoeven niet te komen met de oplossing andere telefoonnummer te nemen, zij zitten fout.

Gewenste Oplossing:

Als het probleem opgelost is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Syncasso

1 maand geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https:www.syncasso.nlcontact-opdrachtgeversklachten

Alle klachten die gemeld zijn door veenotto11