Mijn Klacht:
Ik had een openstaande bedrag van 197 euro openstaan en belde om een betalingsregeling te treffen. Dat ging niet zei de medewerker en toen ik vroeg wat de reden daarvan was kon hij geen antwoord geven. En zei me nogmaals dat het NIET mogelijk was. Waarna hij daarna zomaar ophing wat ik echt niet vind kunnen van zo een professioneel bedrijf.
Vervolgens heb ik weer teruggebeld en kreeg ik %gelukkig een FATSOENLIJKE medewerker aan de telefoon die me binnen 1 minuut geholpen heeft en ook een betalingsregeling met me getroffen heeft.
Heb haar daarna situatie uitgelegd en zei kon wel zien met wie ik gesproken had meer kan me geen naam zeggen. Wel kon ze zeggen dat die medewerker werkte in de vestiging Almere.
Tijdstip dat ik belde was ongeveer 16;55.
Ik vraag jullie om hier naar te kijken want zo een medewerker kunnen jullie niet gebruiken. Zo onprofessioneel heb ik nog nooit meegemaakt. Zeggen dat iets niet kan terwijl de andere medewerker dat binnen 1 minuut geregeld heeft.
En vervolgens ophangen?? Ik vind dat niet kunnen.
Gewenste Oplossing:
beter opleiden en geen mensen aannemen die geen zin hebben om jullie klanten goed te helpen.
