Klacht: GedagvaardExtra kosten en nog geen reactie van Syncasso

op 06 juni 2018 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Dossier – 351709262. Ik ben gedagvaard voor een achterstand op mijn ziektekosten verzekering. Aan de hand hiervan had ik nogmaals gevraagd naar de definitieve saldo om te voorkomen dat er na de betalingsregeling meer kosten bijkomen.

Twee weken later kreeg ik de atie dat het bedrag idd klopt dus ik inloggen op hun portaal en naar informatie vragen of een betalingsregering nog kan en hoe verder omdat ik gedagvaard ben. daarop geen reactie gekregen, ik heb zelf een betalingsregeling via hun portaal aangevraagd en ook de eerste termijn betaald(30euro) daarop ook nog geen reactie gekregen. Gisteren nog een reactie op de portaal geplaatst een ook niks gehoord.

De afgelopen twee weken telkens 5 a 10 minuten aan de telefon in de wacht gezeten. Ik werk in de horeca soms 1012 uur per dag dus en is alleen zoveel tijd dat ik even naar de toilet kan of uit mn kunch kan halen.

Vandaag is de dagvan dedagvaarding en voor de dagvaardibg zijn de kosten al verhoogd met 90 euro? en wat gebeurt er na de dagvaarding? Was dit niet te voorkomen door contact en naar een oplossing te zoeken? Want de kosten zijn nu 23 van de werkelijke achterstand en ik heb geprobeerd meerdere keren contact te leggen om dit op te lossen.

Ik zouhet fijn vinden als ze reageren en samenwerken tot een oplossing, ik moet betalen daar is er geen sprake van maar er zijn kosten die gespaard konden worden als er gewoon contact was gelegd. Ik wil contact met hun en dat die extra kosten geheel of niet gedeeltelijk gecrediteerd worden op de openstaande saldo.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Syncasso

1 maand geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https:www.syncasso.nlcontact-opdrachtgeversklachten

Alle klachten die gemeld zijn door smoo181