Klacht: Betaalde rekening

op 10 juni 2018 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Ik heb mijn rekening betaald en ze hebben mij een brief gestuurd die ik op vrijdag 9-06-2018 heb ontvangen en op de brief staat dat dezen is verzonden op maandag 4-06-2018.

Ik ben nooit tevreden met syncasso omdat pensioenfonds een fout heeft gemaakt en destijds 2400 euro in rekening heeft gebracht, nadat ik het heb aangevecht hebben ze toegegeven dat ze inderdaad een fout hebben gemaakt en hebben ze mij een brief gestuurd dat ze de bedrag van 2400 euro niet meer willen. Pensioenfonds heeft mij geen enkel brief gestuurd en ze hebben naderhand de zaak uit handen gegeven naar syncasso en syncasso beweert dat ze in naam van pensioenfonds het geld willen innen, alleen beweert echter pensioenfonds dat ze geen eurocent van mij willen. Nu vraag ik mezelf af waarom ik syncasso nog een bedrag van meer dan 700 euro verschuldigt ben. Ze hebben mij laatst een brief gestuurd dat ze langskomen met politie en al om mijn spullen af te pakken, ik heb echter zelf alleen een oude matras staan van 15 jaar oud die ze van mij part zo mogen meenemen, dat kost mijzelf ook de moeite om mijn oude matras weg te brengen naar de gemeentelijke afvalverzamelingsplek. Ik ben pas tevreden als ze toegeven dat ze fout zitten en het bedrag terugdraaien naar 0 eurocent.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door syncassoweetnietwatzedoen