Klacht: Syncasso wil passende oplossing, maar reageert niet op klachten of bezwaar.

op 12 oktober 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Inmiddels loopt er al ruim 4 maanden een klacht over het feit dat Tele2 het contract niet is nagekomen.
Syncasso heeft de opdracht gekregen om de onbetaalde rekening, voor een niet geleverde dienst, te incasseren.

Syncasso is al tweemaal op de hoogte gebracht van de klacht die Tele2 niet oppakt, en omdat Syncasso ook nergens op reageert is er zelfs al een klacht ingediend. Volgens de bevestiging zou hier binnen 14 dagen reactie op komen.

Dit is inmiddels bijna 2 maanden geleden.

Ik kan niet teveel verlangen, dus een teken van leven vanuit Syncasso zou al heel prettig zijn. Ook al verwacht ik dat een gang naar de rechter echt nog de enige oplossing is gezien de houding van zowel Syncasso als Tele2.

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

Bericht van Syncasso

4 dagen geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/

Reactie van de melder van de klacht wes_ley_

4 dagen geleden - Zoals beschreven is de klacht al meerdere malen gemeld bij Syncasso. Zonder reactie, nog iets wat uitgelegd mag worden tijdens de rechtszaak.

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wes_ley_