Klacht: Urgentie

197312 op 19 mei 2022 over SUWR in de categorie Woningcorporaties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag mevrouw of meneer ik heb een klacht voor Suwr de urgentie van mijn zus 3 maanden gelden goedgekeurd in die drie maanden ben ik heel duidelijk geweest naar de behandelaars van Suwr de zoekprofiel is door SUWR niet goed door gegeven aan de woonstad in de periode van 3 maanden zijn we alleen tegen gewerkt door SUWR alleen maar stres mijn izus kwa lichamelijk ook geestelijk niet in stad is voor zig zelf t zorgen ik heb ook gezegd ze wil zo wie zo niet buiten Charlois waar ze woont dat weet ook haar artsen en geestelijk behandelaars dat werd ook door SUWR niet aangepast ik werd vandaag gebelt door Nadia medewerker van SUWR van dat ze per vandaag deurgentie zullen stop zetten ik ben de medewerkers van SUWR spug zat ik ga juridische stappen nemen ik zeg alvast mijn zus is door vallen zware hersen bloeding gehad . vanaf vandaag als mijn zus iets zal overkomen is SUWR hier verantwoordelijk voor dan weet u alvast

Gewenste Oplossing:

Dat mijn zus zo snel mogelijk een woning krijgt in de buurt waar ze graag wilt en zo snel mogelijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SUWR

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SUWR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 197312