Mijn Klacht:
Beste, suwr
Wij zijn een gezin met best wel veel beperkingen. Daarom hebben wij een medische urgentie aangevraagd via onze woningbouw vereniging. Tot onze spijt kregen wij een hele onbeschofte arrogante behandelaar van het suwr zelf. haar naam is Cynthia Adelerhop. Haar uitspraken waren ongepast en kleinerend. Zij hoort zich zelf ook erg graag praten ze praat door je heen en laat je niet uitpraten en ratelt maar door zonder enig interesse wat een cliënt te zeggen heeft. Ook vind ik het apart waneer je een ggd arts hebt gesproken en die jou wel aanhoort en gelijk zegt ik ga de urgentie toezeggen je toch een andere urgentie krijgt dan wat de arts heeft toegekend. Ik heb nooit een toekenning brief gehad noch per post of mail. Ik had dit van de woonnet af moeten lezen. Een medische urgentie waar wij helemaal niks mee opgeschoten zijn. En deze zelfde behandelaar op mijn voicemail heb moeten horen of ik wil terug bellen zodat ze de SPEL regels kon uitleggen. Heel asociaal want dit is geen wedstrijd. Wij zijn namelijk geen SPELLETJES aan het spelen maar heel erg serieus bezig om te voorkomen dat we niet invaliden raken. Ik ben heel erg teleurgesteld in heel het gebeuren en hoop eigenlijk een andere behandelaar die zijn werk wel serieus neemt en niet zo denigrerend doet tegen over haar/zijn cliënten die ons netjes te woord wil staan. Graag wil ik advies hebben wat ik hier mee aan moet. Want we kunnen dit niet accepteren
Gewenste Oplossing:
Helemaal niet.