Klacht: Surprise Douane invoerkosten!!

op 07 januari 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Mijn bestelling bij miniinthebox (waarbij ik voor versnelde verzending koos)was op 1 dag van China in Brussel. Daar ligt mijn bestelling bij dhl nu al 15 dagen. Vandaag krijg ik een mail met boodschap, indien ik mijn pakket wil ontvangen moet ik ongeveer een 45% van mijn bestelbedrag douane invoerrechten betalen. Dit vind ik puur bedrog en misleidende verkoop dat je dit pas na je aankoop kunt lezen in de kleine lettertjes. Hoe kan ik nu zeker zijn dat indien ik dit betaal mijn pakket toch zal krijgen?
Ik had nog een andere bestelling vroeger geplaatst die zonder versnelde verzending was en deze heb ik zonder extra kosten in mijn brievenbus ontvangen.

Mijn pakket bezorgen volgens afspraak en garantie dat ik geen extra kosten meer krijg.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 16 februari 2014 om 07:23 geantwoord

Beste klant,

Wij hebben uw probleem reeds op 12 januari opgelost via email. Het werd behandeld door ons klantenservice. Als u nog overige vragen hebt, vragen wij u vriendelijk om een nieuw ticket in te dienen bij 'Mijn Bestellingen' op onze site.

De klantenservice
Miniinthebox

Alle klachten die gemeld zijn door bedroginthebox