Klachten over Surinam Airways

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Surinam Airways en kunt u zien welke klachten Surinam Airways reeds opgelost heeft.... Lees meer >

Statistieken van Surinam Airways in de categorie Vliegmaatschappij

4 klachten gemeld
1.8 /10
17 stemmen
17

Tijdslijn

Geachte heermevrouw, I ben geen robot en dan puzzels oplossen is voor ouderen een ramp. Stap over op schuine letters of iets dergelijks. Ik wil een vlucht boeken naar Tobago, maar helaas kom ik niet door heen Lees meer

wijziging vlucht

Klacht van op 15 maart 2018 over Surinam Airways in de categorie Vliegmaatschappij

We gaan 24 maart naar Suriname met slm. Onze terug vlucht zou 7 april zijn. We hebben op deze info alles verder geboekt. Een auto, het appartement.zoals elke vakantie boek je je hotel gelijk met je vlucht. Dat er... Lees meer

Vertraging en verkeerde informatie

Klacht van op 17 november 2017 over Surinam Airways in de categorie Vliegmaatschappij

Vlucht van 3 november vertraging technische problemen met de vliegtuig. Om 2.30 in de ochtend konden we onze koffers ophalen. Mensen konden met een bus naar hotel Of naar je eigen verblijf. Ik ging met eigen vervoer naar verblijf. Geen vergoeding voor eten en geen... Lees meer

Op 22 aug 2017 zouden wij met SLM terugvliegen naar Curacao om de volgende dag 23 aug onze vlucht naar Amsterdam te vervolgen. Helaas is het eerste gedeelte geannuleerd omdat SLM een technische storing had en charter maatschappij Flyallways... Lees meer

Op zondag 6 aug zouden we met PY463 van Paramaribo (via Aruba en Santo Domingo) vlliegen. Het eerste deel van dw reis zou verzorgd worden door Surinam Airways. Vertrek was gepland voor 9.15 dus om 7.15 op Zanderij, dus weg... Lees meer

Drama bij Surinam Airways

Klacht van op 29 juli 2017 over Surinam Airways in de categorie Vliegmaatschappij

Voor 28 juli geboekt, vlucht werd pas 28 juli in de ochtend geannuleerd. Daarna geen goede communicatie vanuit SLM over vervolg. Op 29 juli stond de eerstvolgende vlucht op de status \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'gepland\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\' op Schiphol.nl. Mensen die op die datum... Lees meer

Op mijn terugreis van Paramaribo naar Amsterdam op woensdag 3 mei 2017, begon de slechte service al bij de bagagecontrole. Mijn flesje water moest worden weggegooid ondanks dat ik zei dat ik brieven bij me heb van mijn specialist, gaven... Lees meer