Klacht: Surface Book besteld, na maanden geen levering, geen geld terug.

op 30 juli 2016 over Valuebasket in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

9 Mei 2016 een Surface Book besteld. Na heel veel mails naar hun support uiteindelijk 8 Juni 2016 de order geannuleerd. Altijd “geholpen” door eene Chloe, nederlands sprekend, die nooit inhoudelijk inging op problemen. Uiteindelijk vandaag, 30 Juli 2016 zie ik dat ValueBasket “out of service” is.

Order was voor om en nabij de 1200 EUR. Wat een schande! En dan zelfs met een nederlandse tak van het bedrijf zo opgelicht worden.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg, en zo niet, als de eigenaren en medewerkers van dit bedrijf voor de rechter verschijnen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Valuebasket

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Valuebasket nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rubin55