Klacht: Super slechte service leenbakker te wilrijk antwerpen

op 28 maart 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

sinds jan 2013 woon ik in Antwerpen, en heb op 12 feb gordijnen besteld,
ik gaf aan dat ik met spoed gordijnen nodig had omdat ik nog geen gordijnen in huis heb,het personeel van leen bakker te wilrijk wees de gordijnen aan die op voorraad waren en die volgens hun snel binnen kwamen 3 tot 5 weken maar als ze op voorraad zijn meestal na de 3 weken,
nu zijn we al bijna 7 weken verder en hebben we nog niks,
we hebben al een aantal keer gebeld en we een heel slecht excuus en op de achtergrond hoor je ze mij lastige hollander noemen onderling collegas.
super slechte service ik ben daar langs geweest en ze zouden mij er over terug bellen maar werd ook niet gedaan.
wat moet ik nu doen?
wij hebben ook een bed besteld die scheef is ook een aantal keer over gebeld maar geen reactie over gehad ze gaven mij een telefoon nummer van het hoofdkantoor merksem wat ook onjuist was en de medewerkers daar het niet begrepen waarom we dat nummer kregen.
nu zijn we afgelopen dinsdag geweest en ze zouden me woensdag er over terug bellen ook niet gebeurd. ze hebben al wel 2 nieuwe matrassen besteld en ik moest mijn eigen matras terug brengen en om ruilen. daar ging ik niet mee akkoord. ik verwacht dat hun het bezorgen en op halen.
schandalig dit, super slechte service ze begrijpen er allemaal niks van en ze komen ook niet met een oplossing maar ik zit al 7 weken zonder gordijnen en een scheef matras.

ik zou graag of nood gordijnen willen hebben of mijn geld terug, en een normaal boxspring ik heb er tenslotte voor betaald.
dit zijn toch geen afspraken. SUPER slecht nog nooit zoiets meegemaakt.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door joeysuk