Klacht: super slechte service bij levering!

op 09 april 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Beste mevrouw/meneer,

Vorige week heb ik via internet een hoekbank bij Leen Bakker besteld. Deze zou vorige week vrijdag worden geleverd tussen 13:00 en 18:00 uur. Diezelfde ochtend kreeg ik een bevestiging hiervan, waarbij mijn goede adres werd bevestigd. Mijn huisgenoot is tot 18:30 thuis gebleven. Niemand heeft aangebeld, laat dat iemand mij telefonisch heeft gebeld. Dit was ontzettend vervelend, aangezien ik in een huis woon waar iedereen werkt en studeert. Hierdoor is het erg lastig is voor lange tijd thuis te blijven.
De volgende ochtend kregen we een briefje in de brievenbus, waarop stond: ‘niet thuis’, PLUS een bedrag van 45 euro die zou moeten worden betaald. Dit slaat natuurlijk nergens op. Waarom moeten wij dit bedrag betalen als de bezorgers hun werk niet goed hebben gedaan? Aangezien de mensen die we voor deze afhandeling niet bereikbaar waren in het weekend, wat een dubbele ergernis was, heb ik maandag opnieuw gebeld met jullie klantenservice. De jongen die mij toen ter woord stond, heeft beloofd het bedrag kwijt te schelden en de bestelling opnieuw voor vandaag in te voeren. Dit stelde enigszins gerust. Vandaag is de bestelling OPNIEUW niet gekomen. Geen sms, geen mail, geen telefoon; niets. Ik en mijn huisgenoten zijn helemaal klaar hiermee. Ik ben vandaag weer gebeld met de klantenservice, en de jongen die ik vorige keer aan de telefoon sprak schijnt de bestelling niet goed te hebben doorgegeven. De vrouw die me deze keer te woord stond beloofde vandaag terug te bellen om te kijken of de bank vandaag nog geleverd kan worden. En u raadt het al: tot op heden geen bericht.
Wij vragen ons oprecht af wat er in vredesnaam nodig is om de bank eindelijk te laten bezorgen. We proberen ons flexibel op te stellen, door thuis te zijn op afgesproken tijden, aangezien het van te voren nooit helemaal zeker is wanneer de bezorgdienst precies langs komt. Deze flexibiliteit krijgen we op geen enkele manier terug van Leen Bakker. Lange wachtrijen voor het telefonisch doorverbinden, medewerkers die er heel lang overdoen om te ontdekken om welke order het überhaupt gaat. Maar het ergste is nog wel: niemand lijkt zich aan zijn of haar woord te houden. En dat terwijl het om het simpel bezorgen van een bank ik Amsterdam gaat. WAT een slechte service is dit!! Ik had graag gewild dat deze afhandeling op een andere manier kon plaatsvinden. Maar ik ben bang dat er geen andere manier is om alsnog onze bank in huis te krijgen.
Ik hoop bij deze van harte dat er nu eindelijk contact met ons kan worden opgenomen over de afhandeling.
In afwachting van uw reactie,
Mirjam Snitjer

Met vriendelijke groet

Leen Bakker Klantenservice

Wanneer er voor de verandering eens contact wordt opgenomen met mij, in plaats dat ik constant telefoontjes moet plegen. Tevens verwacht ik dat er een concreet tijdstip kan worden afgesproken voor de levering, zodat ik of een van mijn huisgenoten niet voor de derde keer een dag vrij moeten maken voor niets.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door mir_nr1@hotmail.com