Klacht: Super onvriendelijke buschauffeur

Cynthiabrok op 22 juni 2022 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte,
Om 22:45 met de bus naar Roosendaal via Etten Leur, stap ik in de bus met een super geïrriteerde buschauffeur, ik scande perongeluk 2x en dat was niet normaal volgens hem. Daarna word hij enorm boos op een jonge man die aan het drinken was in de bus en zijn woorden “ ik heb toch gezegd dat jij niet mag drinken!!??!” De jongen man was erg geschrokken maar deed zijn drinken weg. Daarna begint hij tegen alle inzittenden te schreeuwen dat hij het zat is… heb tegen meneer gezegd als hij het zat is dat hij maar naar huis moet, ik heb heel de dag gewerkt en niemand staat te wachten om zo onvriendelijk behandeld te worden

Evt hem aanspreken op zijn gedrag en een andere baan laten zoeken

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Cynthiabrok, Om je klacht verder in behandeling te kunnen nemen hebben we meer info nodig. Om welke buslijn gaat het? Bij welke halte ben je opgestapt? met vriendelijke groet, Jimmy medewerker klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Cynthiabrok

1 jaar geleden - Bus 312, ik ben opgestapt op halte woonboulevard in Breda

Arriva

Heeft op 15 augustus 2023 om 21:43 geantwoord

Beste Cynthiabrok,

Onze excuses voor onze late reactie.

We vinden het bijzonder jammer te lezen dat je deze ervaring had met één van onze chauffeurs. Hiervoor bieden we onze excuses aan.
Wat je omschrijft is zeker niet het visitekaartje dat we willen uitstralen. We verwachten van onze chauffeurs juist dat zij behulpzaam en klantvriendelijk zijn. Zowel voor de passagiers als de medeweggebruikers. Daarom hebben we jouw melding doorgestuurd naar de teammanager. Deze zal dit voorval bespreken met de betreffende chauffeur zodat deze in de toekomst met dergelijke situaties beter om zal gaan.

We danken je vriendelijk voor het doorgeven van deze melding. Zo kunnen we onze dienstverlening verbeteren waar nodig.

We hopen dan ook dat je in het vervolg een betere ervaring met ons hebt.

^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Cynthiabrok